Nyårs klänning

Igår var jag på stan en stund med Ben för att leta efter en klänning till nyår. Jag har letat över allt efter den perfekta klänningen men har inte hittat den. Mitt sista alternativ var helt enkelt att beställa en via nätet men då vet man aldrig nrä den kommer och om den hinner komma innan nyår. Den kanske inte passar när den väl kommer så jag ville helst köpa en i en affär så jag kunde prova den. Igår hittade jag den perfekta klänningen. Jag gick in på Whoops på triangeln och vipps så uppenbarade den sig framför mig. En lila tubklänning med svarta detaljer. Jag tänkte först att jag skulle lägga upp en bild så ni kunde få se hur den ser ut men jag ångrade mig och tänkte om. Visste blir det roligare om det kommer som en överraskning på nyår för alla vänner som ska delta på vår lilla tillställning samt för err läsare dagen efter. Gud vad jag är smart ;). hehe

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig till Lund för handledarträff. har en del frågor som jag måste få svar på till arbetet.

xoxo


Kommentarer
Postat av: isabelle

hur går det med uppsatsen?

jag tycker det är så himla seegt att behöva göra det här över jul!

hoppas du har det bra nere i malmö ;)

2008-12-16 @ 14:55:39
URL: http://elsa89.blogg.se/
Postat av: Soffan

jag har fixat discoboll till nyår :P HAHA kommer bli kanon! ser så mycket fram emot det! tack för i söndes förresten, dö mys =) kram

2008-12-16 @ 16:11:21
URL: http://asae.blogg.se/
Postat av: isabelle

usch vad tråkigt :( har du inte börjat skriva alls eller?



jag har beställt böcker på biblioteket som jag ska kolla lite i och har hämtat information från internet. har skrivit inledningen och har börjat på att skriva själva avhandlingen. men det är mycket jobb kvar!

2008-12-16 @ 17:01:58
URL: http://elsa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0