Livet är för kort

Jag har varit med om den värsta helgen i mitt liv. Var gång jag tänker på vad som hänt eller behöver prata om det brister jag ut i gråt. Jag kan inte förstå att detta har hänt och jag önskar allt bara var en hemsk mardröm. Det är totalt overkligt. Varje natt när jag ska sova spelas alla hemska bilder upp bakom ögonlocken.Jag vill inte prata om vad som har hänt, är inte redo än. Det jaf vill säga med detta inlägg är att livet är alldeles för kort. Vi måse uppskatta det vi har och ta hand om de som står oss nära för man vet aldrig när det tar slut och någon rövas bort från oss. Ta hand om de ni älskar, visa att ni uppskattar de, visa att ni bryr er om de! Jag har iaf fått en annan synd på livet, det kan jag lova!

Nu kan jag inte skriva mer, det är för jobbig....


LIVET ÄR SÅÅÅ ORÄTTVIST

Kommentarer
Postat av: nicole

Vi ska se honom i sthlm. Ska du också se honom? Ush, låter jobbigt det du skriver :( ..hoppas det blir bättre (F)

2008-12-23 @ 08:06:36
URL: http://mendoza.blogg.se/
Postat av: Soffan

låter som om du har det jobbigt snäckan, vi ses snart och hoppas det blir bättre snart, vad det nu än är som har hänt! stor kram på dig och god jul så gott det går! (verkar som om du har mist någon)

2008-12-23 @ 16:42:44
URL: http://asae.blogg.se/
Postat av: Soffan

misstänkte det, förstår om det är jobbigt att snacka om.. kan ta det när vi ses, hoppas du kan må bättre snart iaf och om du ändå skulle känna för att prata av dig lr så, så kan du bara höra av dig! Stor kram på dig, så ses vi på Nyår!

2008-12-24 @ 02:34:14
URL: http://asae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0