Kevin Borg, Idol 2008

12 december 2007 lämnade Kevin Malta för ett liv i norra Sverige med sin flickvän. Det han inte visste då var att han ett år senare skulle stå i Globen som vinnare av idol 2008. På bara ett år har han lärt sig behärska det svenska språket (någorlunda iaf) och sjungit sig in i våra hjärtan med sin fantastiska röst och ödmjukhet. Han är en värdig vinnare i mina ögon. När han sjöng vinnarlåten fick jag känslan att det var det som avgjorde allt, han levererade med en fantastisk utstrålning men framför allt med en fantastisk röst, som vanligt! I detta ögonblick visste jag att Kevin skulle vinna.
förutom vinnarlåten gick han upp som första man på scenen och skulle framföra den tuffa låten "You're the voice". Även detta gjorde han med bravur och jag satt i soffan med gåshud över hela mig. Otroligt! Jag säger som Demon Childe, "this competiotion is over" eller was over redan från början! Kevin har hela tiden varit i en klass för sig, en värdig vinnare!


GRATTIS KEVIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0