Jul, jul, strålande jul

Nu börjar jag verkligen få julkänslor även om jag har en förbaskad uppsats att skriva över julen. Jag ska försöka skriva så mycket som möjligt idag så jag kan fira jul lite nästa vecka innan jag gräver ner mig igen!

Igår åkte jag som sagt hela vägen upp till Göteborg med mitt pick och pack. Var framme ca kl 12 och spenderade hela dagen med min love. Jag var en stund på kliniken i Gbg och fick behandling av pappa Leif, det behövdes verkligen då jag var stel i hela ryggen. Efter allt knak som jag fick uppleva i min kropp under behandlingen kände jag mig lätt i kroppen igen och vi begav oss hem till Kungälv. Väl hemma möttes vi av grandpa Clive som direkt fattade tyckte för lille Leo.

Fram emot kvällen plockade Domma fram kokböckerna och bestämde att det var dags för julgodis bak. Det blev hallonkolor för hela slanten och de blev jätte fina. Vi fyllde två burkar och knöt en fin röd rosett runt de för att det skulle se extra juligt ut. Får ta en bild på vårt mästerverk senare. Ikväll fortsätter julbaket och mer kolor ska det bli, ev fudge. Nu ska jag skriva på uppsatsen för vid kl 12 blir det lunch med Benjamin!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle inte du jobba idag din lilla filur? Puuuss Anti Malin ;)

2008-12-19 @ 16:05:16
Postat av: isabelle

lycka till med uppsatsen martina, och grattis till tentan :)

ha en mysig jul!

2008-12-22 @ 12:40:10
URL: http://elsa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0