Jordbävning

Jag har fått en order om att jag måste uppdatera i min blogg och det passar utmärkt idag då jag faktiskt inte vaknade av väckarklockan imorse utan av något helt oväntat. Vi hade nämligen en liten jordbävning runt 7 snåret och jag trodde inte det var sant. Jag hade precis släppt ner Leo till mamma för att de skulle gå ut på en promenad och när jag la mig i sängen igen så började hela rummet skaka och sängen gungade. Det var ganska läskigt men ick snart över. Jag undrar vart vårt klimat är påväg egentligen. För någon vecka sedan vaknade jag av en "exploxition" (en åsksmäll) som även den fick huset att skaka och nu har man uplevt en jordbävning i Sverige viket jag aldrig rodde jag skulle få uppleva. Klimatet börjar bete sig väldigt konstigt och skrämande.

Any way. Nu ska jag skriva på mitt arbete tänkte jag. Måste skriva så att tangentbordet glöder opm jag ska komma iväg till öteborg ikväll/imorgon bitti. Jag vill ju inte behöva sitt och skriva så mycket när jag är där uppe för då är det mys som gäller. Ska även försöka hinna en runda på underbara Lisebegrs som är så fint på julen. På fredag har lilla Dominique dansuppvisning så det ska vi också titta på och på lördag fyller Daniel år och då blir det kalas.

På måndag ska jag hoppa in och jobba lite på anticimex och tjäna några extra slantar, det behövs verkligen.

Nä nu ska jag skriva, see you all later!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0