Dan före dopparedan, eller nästan iaf

Idag är det dagen före nyårsafton och jag är laddad till tusen. Idag efter jobb tar jag mitt pick och pack och åker upp till Halmstad, Tylösand. Först ska jag plocka upp Malin och hennes pojkvän i stan och sedan bär det av till Ängelholm för ytterligare ett stopp för att plocka upp Emmy och Sebbe. Sedan bär det av raka vägen till Halmstad. Jag packade allt igår bara för att kunna köra så tidigt som möjligt.

Idag är det som sagt ytterligare en dag på jobbet med alla samtal om råttor och möss och besiktningar. Jag är glad att vi slipper alla dessa odjur, än så länge. Tänk att vakna upp en morgon och få syn på en stor fet råtta, jag tror jag hade kolat vippen på studs för de är så fruktansvärt äkliga. Jag minns på mellanstadiet var där en klasskompis som hade tamråttor som husdjur och kramades och gullade med dessa, Usch!

Nä nu ska jag återgå till alla mail som jag ska ringa på, många som inte orkar ringa in till oss och skickar mail med sina problem istället, See you al later...

xoxo, M

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån annan :)

2009-01-05 @ 00:37:17
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0