Dagen efter

Trots all sorg inom mig har jag ändå lyckats ha en trevlig julafton med mycket mys. Dock fick jag inte lika många julklappar som förr då jag inte önskat mig något speciellt. Fick massa pengar och lite småsaker. Av pojken min fick jag fina spaprodukter, väldigt behövöigt och uppskattat. Av hans förldrar fick jag, chockerande nog, en golfbag med klubbor, ett dussin bollar och sånna där pinnar. Jag blev minst sagt chockad när jag såg vad de köpt till mig men oerhört glad, nu kan jag äntligen lärra mig spela golf också.

Idag har jag hunnit med en lååång promenad med föräldrarna vid stranden och nu sitter jag med den här förbaksade uppsatsen. Det är väldigt svårt att vara motiverad till den när tankarna flyr åt ett anna håll emn jag ska försöka få ihop lite text idag iaf och fortsätta imorgon.

Snart är det nyår och då ska jag banne mig försöka bortse från sorgen och ha riktigt skoj med alla mina vänner. Vi blir ett gäng som åker upp till bens familjs hus uppe i halmstad/tylösand och firar där. SKOJ!

Nä nu ska jag kila,
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0