Bohuslän here I come

Ungefär kl 9 beger jag mig upp i landet, närmare bestämt till härliga Göteborg. Där ska jag spendera några underbara dagara med min älskling och jag hoppas innerligt att vi hinner med liseberg denna gången, det är ju så mysigt på julen med alla träd som är upplysta och alla godsaker som säljs i de små husen. Det blir dock inga slappedagar då jag har en uppsats att koncentrera mig på. Måste få en del gjort på den också de här dagarna så det inte blir panik och stress de sista dagarna.

Nu ska jag försöka skriva lite iaf innan jag åker. Vi hörs igen när jag har anlänt i Götet!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, jag va på Liseberg förra veckan. Nu måste smaka på den danska glöggen, den är supergod! och åka skridskor där är jättemysigt, man känner sig nästan som jag är i en film o åker på Rockafeller center :P

2008-12-17 @ 15:05:54
URL: http://hornebrant.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh, jag va på Liseberg förra veckan. Nu måste smaka på den danska glöggen, den är supergod! och åka skridskor där är jättemysigt, man känner sig nästan som jag är i en film o åker på Rockafeller center :P

2008-12-17 @ 15:05:59
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0