Anticimex

Som juridikstudent har jag inte någon större inkomst. Då jag fortfarande har valt att bo hemma för att slippa ta lån så har jag en "inkomst" på enbart 2500 kr och det räcker inte långt när man har en lång lista med kurslitteratur som måste köpas in i början av var termin. Därför måste man jobba extra för att tjäna lite extra slantar. Därför är det en väldans tur att jag får lite jobb på anticimex där jag spenderat de senaste två sommrarna. Jag tjänar ju inte några stora slantar då jag brar får jobba några enstaka dagar men det räcker till ett par böcker iaf. Nu sitter jag här, redo för mitt första samtal här på kundservice Vi å andra sidan hörs efter jobb!


xoxo, M


Kommentarer
Postat av: Prinsen

Tur att du har en sånn generös pojkvänn då=)

2008-12-29 @ 13:40:23
Postat av: Sofie

japp, gjorde de i somras. Nu läser samhäll ekonomi

2008-12-29 @ 15:48:59
URL: http://seholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0