Vad ska jag göra

Vad gör man om någon inte vill förstå när man sägernej, inte bara en gång utan flera gånger. Jag är inte en person som kan be någon att dra åt skogen för att de inte förstår vad ett nej innebär, I ett år har detta fortgått och varje gång förklarar jag att det inte är rätt mot mig eller alla andra "inblandade", men han verklar inte vilja förstå eller så vill han inte förstå. Att inte bara ta åt sig och ge med sig, det kommer aldrig att hända! Jag har allt jag vill ha och behöver inget mer! Jag vill inte göra någon ledsen eller arg men det är som det är nu, det är inget du kan ändra på, och genom att fortsätta som du gör nu kommer du kanske till och med förlora min vänskap och det är inte vad jag vill. Sluta upp med tjatet och var dig själv så kan vi iaf vara vänner :)

Nu ska jag plugga lite och sedan bege mig till Jessica för att fixa mina naglar!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0