Underbar helg i Götet

Efter 4 dryga timmar i en varm tenta sal i Lund (fredagen den 25 april) var jag äntligen fri. Det var sol ute och jag kände en enorm lättnad. Gick bort till andarahandsbokhandeln och köpte boken till finansiell ekonomi och körde sedan bort till akademibokhandeln på Sparta för att köpa den sista boken som vi skulle ha till internationell ekonomi. Båda är på engelska men men vad kan man göra :P. Efter besöket på sparta körde jag hem för att packa och fixa till mig. Hälsade på Sheima i en timme sedan kom pappa och hämtade mig för att köra mig till stationen. kl 17.11 bar det av till Götet för att spendera en helg med älskling och hans familj. Helgen blev lyckad men gick alldeles för fort.

Jag har nog inte varit så glad som när jag steg av tåget denna fredag. Mot mig kommer en snygg kille som jag vet är BARA MIN! jag slängde mig i hans armar och kramade honom så hårt jag kunde. Tänk att en vecka ifrån varandra kan kännas som en evighet, helt otroligt.

Lördag betydde shopping, eller ja jag skulle shoppa men hittade enbart ett par Tommy Hilfiger tygskor och senare "One Tree Hill" boxen (sä 4). ÄNTLIGEN! Dumt av mig att köpa den nu när jag har sååå mycket plugg framför mig, men men gjort är gjort och har redan sett 4 avsnitt :P haha

Igår bowlade vi med hela familjen sockander och vinnarinstinkten infann sig hos familjens tre tjurar. Det slutade med att pappa sockander tog hem den prestigfyllda segern mellan tjurarna och tätt där efter följde Benjamin sockander, daniel sockander och sedan james sockander. Vi tjejer spelade mest för att det var kul och visst gick det bra för oss också, riktigt bra :)

Nu ska jag sätta migboch läsa lite internationell ekonomi för att bse vad det är som väntar mig framöver. Ska dock ta tag i det rejält från och med imorgon.

Ha det bra i det underbara vädret.
På återseende...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0