söndag

Jag har länge sagt att jag måste gå ner i vikt men vet i tusan hur jag ska göra. Någon som har något tips på snabb viktnedgång??
Anyway, jag har börjat jobba. Vädret har ju varit så fint i helgen så både igår och idag åkte jag bort till Limhamnsfältet och sprang från hundrastplatsen längs med hela stranden bort till sista bryggan (nakenbadet). Den sträckan är ca 2,5 km och nät jag kom till slutet vände jag och sprang halva vägen tillbaka, orkar inte mer just nu. Har tappat all min kondition alltså, den är puts väck :S Men jag ska inte  ge mig, jag ska få tillbaka den om jag så ska dö varje gång jag springer :)

Var gång då jag har en tenta att plugga till ökar min mängd inlägg, märkligt nog :P.. det är nog så att detta är mer intressant än att sitta och studa in en massa info i huvudet :S
Nu måste jag dessvärre återgå till skiten

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0