Maskerad

Ja, nu har jag bestämt mig, det blir en maskeradfest när jag firar min 20års dag. Problemet är bara vad jag ska ha för tema. Det är klart kul om alla klär ut sig olika men samtidigt så är det också kul att ha ett tema. De flesta som bestämmer sig för att ha ett fast tema brukar välja "Hollywood", filmsjtärnor eller helt enkelt svart/vitt tema. Jag vill inte ha något som alla andra brukar ha, jag vill ha något ovanligt. Tänkte först på antika grekland där alla rullar in sig i vitt lagan och har en olivbladskrans runt huvudet men då ser ju alla lika dana ut. Har även tänkt på pirattema men det är också tråkigt. Barnkalas-tema med fiskdam mm hade varit kul men vad ska man isf klä ut sig till

Är det någon som har tips på något häftigt tema så kommentera gärna, jag har idétorka...

tjingeling
image45

Kommentarer
Postat av: Julia Hornebrant

åh, maskerad... det är ju något av det bästa som finns :) jag skulle verkligen vilja gå på en maskeradbal a la Gossip Girl .. Ett tema som är snyggt men inte så roligt är 50-tal, grymt snygga kläder där! Annars hippie kanske!?
Sen så skulle jag vilja säga att det kändes skönt att läsa din kommentar på min blogg :)
Hoppas du kommer på något bra! Puss

2008-04-16 @ 20:15:30
URL: http://hornebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0