jag som trodde att våren äntligen var här.

Vädret idag kan man inte riktigt kalla för vår. Regn och rusk och tradigt. Det ösregnar inte men det reganr ändå och jag gillar inte regn. Har käkat lunch med min älskling idag och nu kommer jag inte se om honm förren på tisdag kväll. Han åkte hem till Gbg för att hälsa på sin familj lite. Kommer sakna honom men nästa helg ska även jag till Gbg. Då ska jag ta med mig Ben och hans småsyskon på Cirkus Brazil Jack. Jag känner ägarna och får därför gratis inträde. Ska bli kul faktiskt, har inte varit på cirkus på år och dar :)

Nä nu ska jag plugga i några timmar sen blir det myskväll framför TV:n med min mamma och pappa.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0