Ineffektiv är vad jag är

På fredag smäller det, då gäller vinna och försvinna, eller ja nästan iaf. Kl 8 på fredag ska jag skriva tentan i Makroekonomi, äntligen! Måga av er tänker nu säker "vadå äntligen, hur kan man längta efter att få skriva en tenta?". Jo det är nämligen så här att denna kursen har varit såååå tradig att jag längtar efter att den ska ta slut, och det gör den officiellt kl13 på fredag. SKÖNT!! Sen att jag pluggat si så där bra idag är en annan femma, men jag har 2 dagar kvar och det är inte mycket kvar som jag behöver lära mig, det ska jag nog klara av sen kan man bara göra sitt bästa på tentan :) och hoppas på att det räcker hela vägen :)

Något jag önskar mig nu så in i bomben är att min älskling ska komma hem så vi kan åka på små eftermiddags utflykter till typ stranden eller bara mysa tillsammans. Det är snart en vecka sedan vi sågs, senast i fredags fick jag en puss (och en underbar blomma) av min baby. Imorgon kommer du hem men vi lär inte ses förrän på fredag eftermiddag när vi ska åka till GBG/Halmstad (ej bestämt än vart vi åker men åka ska vi)

Har suttit i solen på vårt trädäck här hemma i bara 30 min och har redan blivit röd om nosen! Solen tar oerhört bra alltså och det är riktigt skönt att sitta i solen där det inte blåser :)

Nä nu ska jag plugga lite till sen ska jag på en lång promenix med mamma och pappa :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0