Igång igen :)

Ja då var jag igång igen efter lite frånvaro. Anledningen är att jag inte kunnat logga in på blogg.se, ingen aning om varför.

Kan väl börja med att säga att jag har haft mycket för mig de senaste två veckorna. Mamma och Pappa har hunnit åka iväg till Egypten och vara där i två underbara veckor, kommer hem imorgon bruna, fina och utvilade. I fredags var det fest hos min kära Emmy, lyckad var denn och massor av skoj hade vi. Lördag var det fest igen, denna gång var det kära Sofia som skulle firas. Grattis grattis. Även denna fest bjöd på skojigheter men det tråkiga var att man denna natt förlorade en timme pga att sommartiden trädde i kraft. Igår fick jag ett minst sagt UNDERBART besked! Jag klarade tentan med god marginal och behöver inte bry mig om den skiten mer utan nu läggs all fokus på Makroekonomin och sedan på finansiell och internationell ekonomi, sen är den äkliga nationalekonomin över för min del :)

Nu ska jag åka hem och plugga för att sedan laga lite mat och städa, Vi ses

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Julia Hornebrant

Finns ju ingen stans egentligen att svara på här.. jag antar att det var du som hade kommenterat om mina skor, jag har köpt dom på Jedviks och dom kostar 600:- ... ha de toppen, kram.

2008-04-04 @ 18:40:16
URL: http://hornebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0