Hata Makroekonomi :S

Ja jag hatar det verkligen, det är så sjukt tråkigt! Jag har insett att jag inte ska bli någon ekonom, inte för 5 öre. Nu sitter jag här och plågas med ett arbete som ska lämnas in på fredag om tillväxt. Vi ska skriva om Rysslands tillväxt och om det hände något med tillväxten då Sovjet störtades och Ryssland bildades. Massor av BNP per caita och moninella BNP mm snurrar runt i mitt huvud. Jäkla skit! Jag längtar till sommaren, till den 4 juni då jag gör min sista tenta i nationalekonomi för evigt. Goodbye och adjö med skiten, aldrig mer! Det är ett som är säkert!


USCH!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Jag längtar också till den 4 juni för då tar jag STUDENTEN :D

2008-04-07 @ 20:34:20
URL: http://jagerdal.blogspot.com
Postat av: Julia Hornebrant

4 juni är en bra dag det håller jag med om. 13 års skola är äntligen över då :)

2008-04-09 @ 19:55:02
URL: http://hornebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0